Vanilya Gunnnes Şişeye su koydum akşam oturttum oynadık. Gözetimi altında beraber yalnız. Yürüme arkadaşını da çok seviyorlar bu ayda. Kitap okumamı dinlemiyor artık. Ben okudukça o bağırıyor.
Gunnnes Vanilya evet benim kızımda yürüme arkadaşını cok seviyor. Ben kitap okumaya çalışıyorum ama pek dikkatii çekmiyor kitabı görünce alıp ağzına koymak istiyor direk bende ne kadar yapabilirsem artık beni duyuyordur sonuçta diye okuyabildiğim kadarını okuyorum
Vanilya Gunnnes Bende valla kitabı okumaya başladığım an çıldırıuor çocuk. Masal anlatan kuzucuk aldım bari ordan dinlesin yok. Sevmedi. Şarkı seviyor anca. Şarkı söylüyorum bende uydurma falan
Gunnnes Vanilya aynı bizde öyleyiz bayılıyor şarkılara bende ya müzik açıyorum ya kendim ona uyduryorum oda melodiyle bana eşlik ediyor😃
serensefe Medine_1992 aa ne güzel, sınıf öğretmeni mi? Ben de sınıf öğretmeniyim bu arada. Üniversitede karşılaşmış olabilir miyiz, çok tanıdık geldi yüzünüz. Ege Üniversitesi mezunuyum ben. Siz nerede tamamladınız eğitiminizi?
Medine_1992 serensefe ne kadar güzel ben Adnan Menderes üniversitesi canım Sosyal Bilgiler okudum daha sonra özel eğitim de okudum 😁 2 branş yani eşim izmirli ama bilemedim gördünüz mü
serensefe Medine_1992 aa harika, belki de İzmir’de karşılaştık bilmem ki, hani nur yüzlü derler ya öyle bir yüzünüz var maşallah, bebeğinize de geçmiş aydınlığınız, 7 ayda falan yürümüş galiba, ne yaptınız ekstra? Benim bebeğim 6 aylık, emeklemiyor daha☹️
Medine_1992 Cherry5 Zonguldak Bülent ecevit canım çok daha fazla sevdim özel eğitimi öğrencilerim çok özel biricikti
Medine_1992 serensefe çok çok teşekkür ederim utandım sağolun 7.5 aylıkken adımlara başladı canım 7 8 adım babasından bana geliyordu karşılıklı 8 ayda tam yürüdü artık ekstra diyebileceğim ben çok kısıtlamadm oğlumu aman erken oturmasın aman ayağına bastırma vs çok abartmdm herseyi yeteri kadar yaptırdım belki ondandır ama çok istekliydi hep elinden tutup yürüdük 😊
Medine_1992 serensefe tabi birde çok masaj yaptım kollarını ayaklarını belini güçlendirici etki etti mi bilemiyorum 🤷♀️
serensefe Medine_1992 ne mutlu size, ben de kısıtlamıyorum ama bizimki çok tembel, uykucu, ben kaldırmasam kalkacağı yok gündüz😬
Medine_1992 serensefe oda güzel canım valla yorucu oluyor hareketli çocuk gecemiz gündüzümüz yok 10 aylık olacaz yakında beni eritti bütün kilolar gitti 😁