Gunnnes 7.ayin sonundan beri bizde öyleyiz durmuyor, benim oğlumda çok erken başladı söylediğiniz gibi şimdi de o merak hareketlilik sürekli ayakta olma isteği bize hiç aktivite falan yaptırmıyor. Kitap okuyorum günde iki kere ama onlarda 5dk dan fazla sürmüyor bu ara. Ben plastik topları banta yapıştırıp duvara sabitliyorum ordan getirmesini istiyorum tutuna tutuna gidip getiriyor tek tek. Kırmızıyı alırsa aldığın kırmızı top falan diyerek renkleri tanıtmaya çalışıyorum, bir büyük bir de küçük kutu oluyor benim önümde de hadi bunu küçüğe atalım bunu büyüğe atalım gibi yönlendirmelerle kendi çapımda birşeyler yapmaya çalışıyorum 🤷 9aylik şuanda şu zamana kadar çok güzel aktiviteler yapardık ama özellikle iki haftadır bunun dışında hiç birşey yapamıyoruz. Birde bunun benzerini siyah beyaz kartlarıyla eşleştirme yapar gibi yapıyorum o kadar onun dışında bu petekten ses çıkıyor biraz daha vurayım,bu çekmecede ne var, bu dolap nasıl aciliyor,dur su kumamdayi götürüp ünitenin altına ittireyim sonra alamayıp aglayayim gibi oyuncak dışında herşeyle ilgilenip evin altını üstüne getiren bir oğlum var hiç yorulmuyor hep bir hareket bir enerji. Bence yeni ayaklanan bebeklerde normal bir durum ya çoğu oyle