limonlukarpuzzz İletişim probleminiz var ve hep savunma mekanizmasındasınız. Size bahsettiğiniz doktoru ben de araştıracağım dedim neden? Çünkü siz önerdiniz,tamam dedim.
Ego kelimesi sizin için değildi.Hepimiz önerilere,fikirlere açık olalım tavsiyelere burun kıvırmayalım anlamına istinaden söylemiştim. Ama siz onu da yanlış anladınız. Farkettim ki her yorumda bir açıklama yapma gereği duymuşum. Ama zaman kaybıymış.
Sağlıkla büyütün,iyi günler.