limonlukarpuzzz Neler yaşadığımı bilmeden nasıl böyle yorum yapıyorsunuz ki?😊Tam 29 aydır uyku problemi ile uğraşıyoruz biz. Misal dün gece 1 den sabah 6:30 a kadar ayaktaydık, yani tok açın halinden anlamaz olaylarına hiç girmeyin :)
Burada bir kaç kelamdan kimse kimsenin anneliğini puanlayamaz,öyle bir dünya yok. Herkes evladı için en iyisini ister. Ama benim fikrim net çok elzem durumlar harici ilaca karşıyım. Bizim doktorumuz Ömer saltan kendisi aynı zamanda fitoterapist,homeopat ve üstüne tanımam.İnstagramda inanılmaz faydalı postları var ben bahsettiğiniz doktoru merak ettiğim için araştıracağım ama sizde Ömer beyi bir takip edin ve gece yatarken verin bir şey olmaz denilen ilaçların ne denli zararlı olduğunu bir okuyun lütfen.Söz konusu evlatlarımız olduğunda ego yarıştırmayıp,araştırmalarımızı asla bitirmemeliyiz diye düşünüyorum. İyi geceler