Deletedmom5284 Ayyss çok erken uyuyor benim kızımın verimli uykusu gece 12 de başlıyor o saatten önce uyuyunca 10 kere kalkıyor ve verimsiz yarım yamalak uyku alıyor tüm gün afal afal bakıyor 😅😅
Defnemm22 Eliftav benim bebeğim de genelde memede uyur ama memede uyumadığı kendiliğinden uyuduğu zamanlarda oluyor ama gene yüz kere uyanıyor gece neden acaba
Eliftav Defnemm22 sürekli destek arıyorlar,nasıl uyuttuğunuzu gözden geçirebilirsiniz,benim bebeğim eğitim sonrası yataında kendisi uyuyor,herhangi bir destek olmadan
Eliftav Tbaltn burada isim veremiyorum,yasak oldupu için,eski postlarımda yazmıştım oradan bulabilirsiniz,300 tl ücreti var,hayır çok ağlamadı,neredeyse çok az ağladı
Snmtt Okyanus54 aslında acıkmıyo ama alışkanlık oluyo. emzirirken yarı mayışık halde koyun yatağına bir kaç gün deneyin yavaş yavaş alışır sonra başka şeylerle oyalayarak uyutun.
Okyanus54 Snmtt memeyi bırakmıyor ki bıraksa çekiyorum yavaş yavaş hemen ağzını açıp arıyor nerde diye
Ayyss Nil614kara ya bi uzman esliginde yapinca sanki oluyor gibi, ha is annede bitiyor o ayri ama sanki uzmanla yapinca bi disiplin icinde yapiyosun gibi oluyo. Diyetisyene gidip diyet yapmak gibi 🤣
Seyma-2436 Rabia_38_01 Gayet iyi saati olması gereken saat 19:30 -20:00 zaten. Benimki uyumuyor asla o ayrı
Blablas Eliftav sabah 7 de siz rahat kalkabiliyor musunuz ben de uyku danışmanına danistim da sabah 7-7 buçukta uyansın güne başlayın dedi ben kendim. Kalkamiyorum ki 🙈
Blablas Ayyss eğitim. Aldığınızda bunun cevabını yazar mısınız benim bebeğimde aynen 8 de uyur kesintisiz uyurdu şimdi 15 dk dan bile kısa belki uyanıp duruyor 12 ye kadar 12drn sonra saattw Br falan. Biz de memeyle rahat uyuyoruz ama başka yöntemlerle de uyuyor o zaman da aynı.
Ayyss Blablas kac aylik cnm? Ayniyiz iste. Egitim bitince yazarim bi baslik acarim. Takip et. baska yontemlerin hepsi destekli ama dmi? Kucakta vs vs. destek girdi mi isin icine uyaniyorlar ya herhalde
Ayyss Asklepios emerek mi uyuyo cnm? hamileyken kiyafet vs bakacagima biraz uyku isini okusaydim keske, hiccccc aklima gelmezdi 🤣
Blablas Ayyss 6 aylık bazen pusette sallıyorum, bir ara kendi kendine uyumaya başlar gibiydi kendiliğinden sonra biz corona olunca memeye çok düştü bozuldu düzenimiz
Ayyss Nil614kara ben ise baslayacagim hem o yuzden hem de bu uyanmalardan canim ciktigi icin hizlandirdim bakalim