Gizzy Eliftav uyku eğitimi ücretli degil mi?. Siz nasıl uyutuyirsunuz? Benim kızım da meme de uyur hiç uyanmazdi sabaha kadar. Bu son 1-2 haftadır saat başı uyanmaya başladı. kızımin genelde gaz problemjtvar ondan diye düşünüyorum ben ama bilemedim şimdi. 5 gün var 6 aylık olucak. Atak dönemi var birde ondan da oluyor diye düşünüyorum
Lilayda Rabia_38_01 6 aylikken benimki aksam 6 da yatar sabah 6 da kalkardı kiz 8 erken mi yapmaaa.. simdi 8 aylık saatimizi 7 buçuğa aldik yavas yavaş 8 8bucuga cekiyoruz. Bence 8 8 bucuk cok guzel bir saat kacta yatcak bebe 10 da mı….
Rabia_38_01 Lilayda benim ki ucuncu gündüz uykusunu 6-8 arasi yapiyordu o aylarda gecede onda tekrar yatip sabah sekiz gibi fln kalkıyordu o yüzden dedim
AnnesininUmutu Ayyss 21 gün deniliyor ama ortalama 1 aya hazırlayın kendinizi. Bugün bizim 5. günümüz iyiye gidiyor diyordum ama 2 saattir uğraşıyorum mesela 🤦🏻♀️
Ayyss AnnesininUmutu eğitimin süresi 3 hafta, biz şimdi saat düzenine falan başladık. eğitim henüz başlamadı, inşallahhh düzelir arkadaşım
Lilayda Ayyss emzirdikten 15 20 dakika sonra uyut. Emzir bi kitap oku elini yüzünü yıka hadi annecim yatma vakti geldi deyip uyku öncesi boyle seyler yapmalisin hep ayni seyleri aliskanligini emmekten bu yöne kaydır. Ben 4 aylikken uyku eğitimi vermeye çalıştım kendi kendine uyuyor ayakta sallanarak da uyuyor. Ama emzikle tabi. Bizde desteksiz uyumuyoruz. Ama emerek uyursa her uyandiginda emerek uyumak ister. Biraz gece uykusu icin degisiklikler yapmalisin
Ayyss Lilayda ben tek başıma beceremem diye bi danışmanla anlaştım cnm, emerek uyuduğu içinse sabırla beklicem eğitimi. Rutin yapıyoruz iyi kötü ama sonu yine emmeye baglaniyor :(((
Ayyss Seli_m gündüz de 3 defa 40ar dk falan, uyku eğitimi vericem artık çünkü daha da kötüye gidecek sanırım
Ervanec Ayyss benim kızımda 9 bucuk aylık aksam 9 da uyuyor oda aynen 11 12 ye kadar sürekli uyanıyor emiyor bende anlamadım nedenini 🧐 bilen varsa aydınlatsın bizi
Sedefela Ayyss merhaba kızım 5 buçuk aylık ve bende eğitim almak istiyorum ama çok fazl danışman var kimden aldınız acaba paylaşabilirmisiniz
Drnk Eliftav sabah 7 de kalkmak zor olmuyo mu hava bile karanlık biz iki gündür 7:30 da kalkıyoruz ben ck zorlanıyorum
Deletedmom_50 Snmtt malesef öyle değil ya.. bizim ki memede uyumuyor, kendi yatağında sallamadan uyutuyorum. Yine de gecenin ilk yarısında çoook uyanıyor. Sebebi ne ben de çözemedim.
Vinividiviciii Ayyss Benimki 14 aylık mecburi kesiş oldu hamilelikten dolayı 😞İlk gece babası uyuttu ikinci gece dua açıp salladım bugünde yine emmek istedi uyumadan önce biberonla su verdim sırtını kaşıdım salladım uyudu 😝
Okyanus54 Snmtt ayy o memesiz nasıl uyutucaz ya bn de çok dertliyim o konuda geceleri kalkıyor sürekli meme icin
Snmtt Okyanus54 aslında acıkmıyo ama alışkanlık oluyo. emzirirken yarı mayışık halde koyun yatağına bir kaç gün deneyin yavaş yavaş alışır sonra başka şeylerle oyalayarak uyutun.
Eliftav Ayyss 10 aylıktı,1 haftada hersey normale dönüyor kaygılanmayın,eski postlarımı okursanız detaylı bilgiler paylaşmıştım.
Tbaltn Eliftav uyku desteği almışsınız acaba nerden aldınız? Benım kızımın uyku düzeni çok kötü. Şimdi bide diş dönemi iyice bozuldu napıcam bılmıyorum. Aşırı huysuz bır bebek ve uyumak istemediği için aşırı ağlıyor. Uyku eğitimi verırken çok ağladı mı acaba ne yaptınız?
Eliftav Tbaltn burada isim veremiyorum,yasak oldupu için,eski postlarımda yazmıştım oradan bulabilirsiniz,300 tl ücreti var,hayır çok ağlamadı,neredeyse çok az ağladı