Bebeğim 6 aylık ve doğduğundan beri huzursuzdu, sürekli ağlardı, gaz doluydu vs. Hep kolik dediler damla verdiler. 2. Ay kontrolü günü öncesinde kanlı ve mukuslu kaka yaptı. Doktora söyledik süt alerjisi dedi. Doktor diyet önerdi ve alerji mamaya geçtik. Çocuk doktoru çok iyi anlamadığından alerji profesörüne görünmeye başladık.
7 aya yakın olana kadar kan testi yaptırmayın doğru sonuç vermeyecektir. Doktor belirtilire göre teşhis koyacaktır.
Alerji diyeti ise anne için çok zor. Yiyecek hiç bir ley kalmıyor.