tosbikannesiii ben de şu an yumurta sarısını açıyorum. Ben yediğimde ona farklı bir şey yedirmiyorum. Çünkü vücudu tepki verirse yeni verdiğim şeyden mi, yoksa benim yediğim yumurtadan mi olduğunu anlayamam.
Ben önce birkaç hafta kızıma ek gıda tadimlari yaptırdım. Sonra diyetimi bir basamak açtım. Sonra ona yeni tadımlar yaptırdım. Yeni tadimlardan sonra bir basamak daha açtım. Böyle ilerliyoruz. Biraz ona biraz bana şeklinde ☺️