HGu canım bugün de tam alerji testi yaptırdık sana başımızdan geçen olayı uzun uzun anlatayım ki sen de bebişin de daha fazla acı çekmeyin. Biz de hemen hemen 25 günlük gibiyken gaz sorunu diye damla verdik ama yok hala aynı huzursuzluklar devam etti. Gürültülü kaka, mukuslu kaka, ıkınma, kötü kokan gaz, deride döküntü, hırıltı hepsini doktoruma saydığımda süt ürünlerini yumurtayı ve eti kes dedi. Neyse 1 ay bunları kestim ama hala aynı şikayetler devam etti. Dün kakada kan görünce hemen alerji testi yapılmasını istedim. Sırtından küçük plastik sivri uçlu iğnelerle alerji oluşturabilecek yiyeceklerin testini yaptı deriye batırarak. Neyse ben bir kaç tane bişeye çıkar derken bir sürü şeye alerjimiz çıktı. Muz Portakal et tavuk süt ceviz ve daha bi kaç bişey daha. doktorumun önerdiği süre kadar diyet yapıcam. Bugünden bile etkisini göstermeye başladı. Ikınmalarımız azaldı. Bu arada kakasını yaparken çok ıkınıp zorlanıyorsa bacaklarından tutup tuvalete tutun oraya daha kolay yapıyorlar emin olun. Ikınması başladığında deneyebilirsin. Sana şunu önereyim sütü kestiğin halde tabi doğru şekilde (içinde süt olan mesela kek yeme paketli gıda kesinlikle yasak) çok zaman kaybetmeden yıpranmadan bi alerji testi yaptırın. Bu alerjiler ilerlediği takdirde astıma kadar ilerliyor ihmal etmeyin. Uzun oldu biraz hakkını helal et. İnşallah en kısa sürede atlatırsınız.. 🤲💕