seyhaann bizimki bağırsak tepkili idi. İki ay çok sıkı kaçaksız diyet yaptım. Abur cubur neredeyse hiç yemedim. Alerjik bir durumun düzelmesi en erken 2 ayı buluyormus. Süt ve süt ürünleri yok. Ekmeği bile kendim yaptım. Süt, yoğurt, tereyağ,peynir hepsi yasak. Yemekleri zeytinyağı kullanarak yaptım. Kalsiyum takviyesi aldım.