AYEG 6.5 aylık sabaha kadar memede uyuyor. Sağ tarafım tutuldı bel kol bacak kalmadı. Bebek bakayım derken kötürüm kalıcaz. Uyuttum olmadı gündüz. Uyutmadım olmadı. Yedirdim olmadı. Yedirmedim olmadı çok tok olduğu için uyuyamıyordur diye. Ağlıyor calpol verdim olmadı ağrısı vardır diye. Naptıysam olmadı. Şaşırdım kaldım. Tek çare gece beslenmesini kesmek olarak düşünüyorum. Ama bu defa da sallanmak istiyor. Memeyi vermezsem kıyamet kopuyor. Valla çok çaresizim bende. Bilenler bana da bir el atsın lüften. 👋🤦