Biz 4 ay 20 günlüğüz ayakta sallanmak istemiyor kucakta istemiyor ağlamasından cıldırıcak hale geliyorum her defasında sabır cekiyorum çok çok yoruldum mama reddi yaşadık mama değiştirdik biberon değiştirdik üstüne bu uyku gerilemesi denen lanet durum ortaya cıktı Doktorumuz zaditen damla verdi bana mısın demedi her gün ağlaya aglaya uyuyo kızım nereye kadar böle hiç bilmiyorum insallah düzelir demekten başka çare yok Allah yardımcımız olsun 😞