Hayırlısı olsunn, benimde bebeğim 6 aylık ve bende giç regl olmadım ilk 3 ay cezarette kullandım ondan mı diye bıraktım ama hala regli olmadım bir doktora gidicem sorun var mı diye ama hamile olduğumu düşünmüyorum, rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🌸