Deleltedmom_69 ay kızlar sabah uyandığımda çamaşırımda afedersiniz ama kan vardı doktora gittim muane etti güzelce ultrasonla baktı birşey gözükmüyor dedi muhtemelen adetiniz başladı dedi, yine de kan testi yapalım dedi. Kan sonucum da 0,100 çıktı yani gebelik yok. Çok sevindim hiç hazır değildim daha kızım 6 aylık. Doktorum spiral takalım için rahat olsun en garantisi o dedi cuma günü taktıracağım Allah nasip ederse. Rabbim isteyen e herkesin gönlüne göre nasip etsin. 🙏