Eda-Ece gglsrnarslan dibine kadar gerçek hem de. O kadar mutlu bir bebekti ki kızım şu atak dönemine girdiğimizden beri huzursuz,sürekli meme istiyor,gece uykuları çok bölünüyor,uykuya geçiş evresi çok sancılı.Artik geçsin diye dualar ediyorum sürekli 🥴😥
gglsrnarslan Eda-Ece bizim de öyle bizim de ben artık benim bebişte bir sorun mu var diyordum ama bir çok kişide aynı problem varmış 😭
Misseli gglsrnarslan Var çıldırmak üzereyim kafamı duvarlara vurasım geliyor ne mama içiyor ne uyuyor
Ylcnbsr gglsrnarslan 7.5 aylık olduk bozulan uyku düzeni hala yerine gelmedi uykuya diretme hat safada🤦🏻♀️ Ve oynatmama az kaldı
Emirebru gglsrnarslan ay benımde yaaaaaa gunduz bı sekılde gecıyo aksam da şöyle bi oturım dıyorum ne mumkun😃
Ylcnbsr gglsrnarslan umarım sizinki sürmez ama atak falan kalmadı bizde geçti ama o huylar kaldı gerçekten saçımı başımı yolasım geliyor uyuyor benimki fakat uyusada yarım saat sürüyor hayda git tekrar uyut sonra bir daha bir daha bir daha eşimle İyice dalana kadar sırayla uyutuyoruz inan yorulduk artık
Mircan gglsrnarslan korkutmak istemem canım ama bide diş huzursuzluğu ekleniyor uyusada sürekli uyanıyor bı sabah 8 de uyudu oda zorla gecem gündüzüm birbirine girdi mahvoldum Rabbim hayırlısıyla büyümelerini nasip etsin uykuya hasret kaldım resmen
Miniminti gglsrnarslan benimde kizim 1 hafta sonra 5 aylik olacak neredeyse 1 aydir gece uykulari cok bölünüyor sık sık uyaniyor disi de kabarmis.bana sanki hic geçmeyecek gibi geliyor.siz de dislerine bakin bir belirti var mi ben tesadufen gördüm
gglsrnarslan Miniminti dişleri bir süredir kabarık deli gibi kaşıyor ne versek eline saldırır gibi ağzına sokuyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
gglsrnarslan Ylcnbsr yaaa sizi anlayabiliyorum insanın artık hali kalmıyor inşallah sizde atlatırsınız bu zamanları dediğiniz gibi alışkanlık yapmış olabilir bu durumu 😞
Leylaaa93 gglsrnarslan evet gece uyuyan bebeğim uyumuyor ağlıyor gecenin bir saati oyun oynamak istiyordu 4.ay başında ama çok şükür bir hafta on gün gibi bir süre devam etti ve bitti
Leylaaa93 gglsrnarslan Allah yardımcınız olsun. Bizim de dişten ötürü ara ara huysuzuk yapıyor ama sürekli değil çok şükür. Umarım en kısa zamanda düzelir🌸