gglsrnarslan 4. Ayda yaşadığımı 1 yaşına kadar hiç yaşamadım. Bebek gelişiminde en şiddetli dönem 4. Ay ve 2 yaş sendromu. İlkini atlattık hayırlısı ile sıra ikincisinde 😂 yani her bebek farklı sessiz sedasız geçiren de var. O yüzden korkmamak lazım belki hiç yaşamadı bile kötü bişey