TugbaNil gglsrnarslan 4.ay atağı ve koronayi birlikte yaşadık. Allahım dünyada cehennemi yaşadım ama 1 hafta sürdü atagimiz
PrensesimDuru TugbaNil aynen bizim de öyleydi ve korona bitti ama kızın atağı bitmedi hala devam. Her gün Bugün bitti mi diyorum ama yok yok uyumuyor ne gündüz ne gece 😭😭
PrensesimDuru TugbaNil ya sabır da bizim 1 aydır böyle acaba akışkanlık mı oldu diyorum artık. Eğer öyleyse ben biterim ki şubatta işe başlayacağım nasıl olacak bilmiyorum 🤷♀️
TugbaNil PrensesimDuru yok ama 4.ay atağı en zor ve en uzun atak olduğunu söylüyorlar. Şubata farklı durumlar çıkacağının garantisi yok tabi ama sizin atak dönemi bitmek üzeredir hesapladıysanız
nslhn_D gglsrnarslan bizde 4.aydayız 2 gün sürekli uyumak istedi emmedi şimdi de cok az uyuyor ağlayarak uyanıyor geceleride saat 2 ye kadar uyumuyor😑
gglsrnarslan nslhn_D aaaahh bizde 2 de uyuyoruz artık o da dayanacak gücü kalmadığı iÇin yoksa yine uyumaz 😀🤦🏻♀️
gglsrnarslan yenidoganhemsiresi eyvaaaahlar olsun beş ayı geçti miiii 😀 biz bir hafta sonra beş aylık olucaz biter diyordum 😀
AntikSokrates gglsrnarslan ben çocuk doktoruna sordum atak dönemini ilk kez senden duyuyorum dedi bende arada kaldım burada herkes atak döneminde falan yazınca doktorda öyle diyince
Kizcem-20 gglsrnarslan valla benim kızım huysuz bir bebek olduğu için ben farkedemedim 5 aylık oldu ama uyku düzeni gerilemişti bu doğru