gglsrnarslan Esrasen eveeet eveeet gerçekten bizim de öyle deli oluyor uyumak için ama uyumuyor yatırırsam sinir krizi geçiriyor resmen kucağımda durmak istiyor zombi gibi oluyor artık ama o gözler kapanmıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Du_dU35 gglsrnarslan evet benim kziimda hala atakta 4 ay 18 gunluguz hala gecmedi memeyi zorla emiyo geceleri 2 3 demeden uyymuyo
gglsrnarslan Du_dU35 ahhh hemen hemen hepimiz aynıymışız cidden zorr az önce emerken uyudu yatağına koyarken uyandı geziyoruz tekrar 😀🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Mervexx Ya bende bişi sormak istiyorum benim bebegim 50 gunluk gündüz uykusu cok iyi nerdeyse uyuyarak geciriyor ama gece cok zor dalıyor bide 1 saate bir emmeye uyanıyor herkes cok emziriyosun diyor ama bebek kendi uyanıyor sizinde bölemiydş acaba
gglsrnarslan Mervexx Uzun uyuyordu oğlum o dönemde geceleri en azından üç dört saatte bir uyanırdı diye hatırlıyorum ama bence bol bol emmesi çok güzel bir şey ♥️♥️🌸
Du_dU35 gglsrnarslan biz hala uyumadik bi kucakta uyuyo bi sallanmak istiyo Allahim hepemize kolaylik vesin
Mervexx gglsrnarslan yok cnm ya benimde bi bilgim yok ilk bebegim bir satte kalkıyor mutlaka emmeye sütümde var doymuyoyu düşünmüştüm ilk ama ölede degil bende gazınıncok olmadını cok emmesine bagladım ama iyi diyosun cok emmesi
gglsrnarslan Mervexx bende sık sık emziriyordum o aylarda tok olsa da emmek istiyorlar çünkü çok küçük ve kendini güvende hissettiği tek yer sizin kokunuzu aldığı kucağınız🌸
Mrv33 Yanlız değilmişim😞 4.ayımıza girdik çocuk 360 derece değişti ne gündüz ne gece uyumak istiyor artık bittik yorulduk çok kötü durumdayız eşimle😞😞
gglsrnarslan Mrv33 kesinlikle öyle uykusu geldiği zaman sinirleniyor resmen artık kollarımda güç kalmadı 🤦🏻♀️
Sogutozlem gglsrnarslan bu gece mesela hiç uyumadım kızımı uyutuyrm uyanıyo uyutym uyanıyo uykusuz kaldım
Yesomm92 gglsrnarslan evet bende aynılarını yaşadım gerçekten 😍 4. Ay uyku gerilemesi diye bisey var benden tavsiye size uyumak istemiyorsa da sakın kaldırmayın karanlıkta severek vakit geçirin 10 gün sonra falan geçiyor 😍
Emirebru gglsrnarslan aaaa biz😂😂 4 ay asımızdan 2 3 gun once basladı 3 gun sonra 5 aylık olucaz hala aynı gece uykusundan uyanıp aglamalar altını degıstırmek ıcın yatırdıgımda ıskence edıyormusum gıbı cıglık cıglıga tıkanırcasına aglamalar yemek yesem mı yemesm mı havaları ay ben anlamadım bıde uzerıne diş sancısı basladı suan sureklı kasınıyor oda bı yandan huzursuz edıyor vallaha gezmek gormek ıstıyor ılgı ıstıyor cookkkk tukendım😳
gglsrnarslan Emirebru benim anlatmama gerek yok her şeyi siz anlatmışsınız zaten aynılarını yaşıyoruz bizde kafama huni takıp gezicem artık 😀🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Emirebru gglsrnarslan he bıde gece uykusuna gecısını sağlamak bır ıskence cocuk degısıyor dırenıyorda dırenıyor oturup aglayasım gelıyor her gece