Kızlar bebeğimin 4. Aya gelene kadar düzenli uykuları vardı evet gazlı bir bebek ama en geç 12 de uyur sabah 6-7 gibi emmek için uyanır tekrar uyurdu 4. Aya girdiğimizden beri uykuya direniyor uyumak istemiyor gece 2 yi buluyor uyumamız süt alerjisinden şüpheleniyoruz hep ona yordum ama 4. Ayda böyle şeyler yaşandığını da duydum var mı yaşayan 🙏😱🤦🏻♀️🤦🏻♀️🦋🦋