Leylaaa93 gglsrnarslan Allah yardımcınız olsun. Bizim de dişten ötürü ara ara huysuzuk yapıyor ama sürekli değil çok şükür. Umarım en kısa zamanda düzelir🌸
Emirebru gglsrnarslan ay benımde yaaaaaa gunduz bı sekılde gecıyo aksam da şöyle bi oturım dıyorum ne mumkun😃
Minikimmmm gglsrnarslan 3.5 aylıkken bir başladı 5.5 aya kadar hayatımın en berbat 2 ayı ve atağı olabilir. Gecmicek sandım oturup onunla her gece agliyodum her gece. Ama geçiyormus
gglsrnarslan Minikimmmm yaaa inşallah bizimde geçer valla akşam olunca ödüm kopuyor artık yandık diyorum kucakta saatlerce 🤦🏻♀️
RuzgarMommys Valla keşke süt ve besin alerjimiz olmasaydi da 4. Ay atagina razıydım :/ 4 ayi biticek hic uyku değişikliği olmadı 4ay atağı yaşamadık cok şükür
gglsrnarslan RuzgarMommys yaaa bizim de süt alerjisinden şüpheleniyor doktorumuz diyet yapıyorum hemen hemen 2 aydır
gglsrnarslan Deletedmom5284 benim ki abarttı 😀 ya 20 dakika uyuyor öyle mutlu uyanıyor ki sanki saatlerdir uyuyor gibi 🤯😱