Vera2 ben günzüleri kilotlu çorap giydiriyorum ama akşamları da rahat bi tayt giydiriyorum sonra pijamasını giydiriyorum çorap yatarken giydirmiyorum daha. Yanımda yattığı için üstünü açma gibi bi şansı olmuyo. Ama siz ayrı yatırıyosanız alttan bi rahat tayt üstüne de çoraplı pijamalardan giydirebilirsiniz. Çoraplı pijamalar normal çorap gibi bilekte iz de yapmıyo çok rahat oluyo. Gün içinde bazen ben de öyle giydiriyorum. Ama alttan muhakkak tayt giydiriyorum hemen üşüttürüyo çünkü. Bizim ev de biraz soğuk tabi o da etkiliyo.