Bence giydirmeyin. Normalde bile dar şeyleri çok giymememiz gerekiyor. Ben tayt gibi altlık bile giydirmiyorum en güzeli boydan ayaklı tulum. Belinde lastik de yok, oh rahat rahat. Ayaklı değilse bile çorap giydirmiyorum dolaşımı rahat olsun diye. Aslında en güzeli uyku tulumu da ona bi alışkanlık sağlayamadık kullandığımda içim çok rahat oluyor. Tavsiye ederim