MutluMommy Vera2 kızım olsa giydirirdim ama oğlum olduou için giydirmiyorum en sevmediğim şey erkek bebekte külotlu çorap azıcık büyük alıp giydirin bence üşüdüğünden eminseniz
Kadermustfa MutluMommy benim oğlum var ama giydiriyorum ben çünkü çorabı çıkarıyor ayağından atıyor ama kilotlu olunca atamıyor yani bunun kızı erkeği mi var
petitehatunn Vera2 çoraplı pijama altları var. ebebekte de lcwaikikide de mevcut. onlardan giydirin daha rahat olur hem
alyatosum Vera2 canım geceleri külotlu çorap kan dolaşımını etkilediği için önermem ve hiç giydirmedim evin sıcaklığa göre pijama ve uyku tulumu giydiriyorum gerekirse çok kalın olmayan bi battaniye örtüyorum . Yüzüne ve göğüsünü kontrol ediyorum geceleri .
Kadermustfa Vera2 bende çorap giydirmiyorum çünkü yatarken çorap kan dolaşımını engelliyor ya kalın pamuklu birşey giydiriyorum yada 2 kat giydiriyorum
MutluMommy Kadermustfa size niye giydiriyorsunuz diye hesapmı sordum ben hanımefendi bu benim kendi tercihim kız erkekle alakask yok ben erkek bebekte sevmediğimi söyledim postun sahibine ama size değil siz giydirin sıcak sıcak dursun bebeğiniz
zeynepin_annesi31 Vera2 ben tulum giydiriyorum bazen cok soguk olduğunda kulotlu çorap giydiriyorum ama dar degil bel kısmı geniş sıkmayacak bi çorap ebebek hellobaby markanın bi bakın isterseniz bebeğiniz rahat eder
daisybebek Vera2 Ben sobalı evde yaşıyorum giydiriyordum ve sanırım alt üst üşür diye biraz fazla abarttık yüzü boynu sıcaktan isilik doldu, artık giydirmiyorum rahatladı bebeğim. Oda ısısı 21-24 derece ise orta halli giydir kafi