Berensemih Sen niyetini almışsın masaAllah Allah niyetini kabul etsin. Yapacağın tek şey evden çıkarken şalını bağlamak/ başını kapatmak Bu kadar basit☺️ Alışayım dersen evin icinde yazma tak….Ben benim hikayeyi anlatsam sabaha bitmez ama sana sunu söyleyeyim sadece. Ben Kemalist bi aileden geliyorum bizde kapalılık yok, kapalı olanada cahil gözüyle bakarlar. Ama olacak ya iste nasip Allah bana Hidayet etti kapandim. Ve iyiki kapanmışım çünkü kapandıktan sonra ben ben Özgür oldum. Ben hep güzel giyinirsen istediğini yaparsan, o zaman ozgursunn zihniyetiyle büyüdüm ama asil olan o değilmiş asil olan Allah rizasi için kendini kapatmakmış. Elhamdullilah suan bazen feracede giyiyorum❤️ Sende insaAllah kapanırsın. Niyet hayır akıbet hayır. Allah yolunu açık etsin kardesim.