Berensemih bende cok kapanmak istiyordum ama birtürlü cesaret edemiyordum birde benim kendi annem cok yanasmiyordu kapanmama herneyse. ben ilk basta kendime kiyafet diktirmekle basladim açıkken etek tunik mont kışlık yelek ve kumas hastaligi vardi alip diktirmeyo seviyorum ki hala diktiriyorum:) birgün sabah elbise almıştım onu giydim esarbimida cok guzel yaptim ve hadi bismillah dedim ve ciktim dışarı hatta erkek arkadaşıma da supriz yapacaktım. yoldan ilk geçen bir bayana ya bisey sorabilirmiyim. ben yeni kapandim nasil olmuş dedim o heyecandan😆🙊🙊🙊🙊😆kadinda cok guzel olmuşsunuz felan dedi ve odur budur 4 yildir kapaliyim cok şükürki iyiki kapanmışım diyorum hic soğuma pisman olma gbi durumumda olmadi acılayım mi tekrardan die. rabbim insallah tez zamanda size kapanmayı nasip eder hakkiyla 🍃🍃🌸🌸 malesef bir cok kapali kisilere artik tesetturlu bile diyemiyoruz .