@busrasilra14 bir hemşire olarak defalarca ameliyat sonrası gördüm ve genel anesteziyle doğum yaptım. Ikisinin de avantaj ve dezavantajları var bunları tartmalı ve karar vermelisin. Benim yanımda kimsem yoktu ve toparlanmak zorundaydım. Çokta kolay oldu doğum sonrası benim için (akşamına kendim yatağımdan kalkıp gezebiliyordum.) Neye karar verirseniz verin, hep “en güzel doğum benimki olacak, acım ağrım çok olmayacak, hemen ayaklanıp bebeğimle ilgileneceğim” diye düşünün. Siz kendinize güvenirseniz gerisini vücudunuz halleder