busrasilra14 ben spinal doğum oldm.. Hiç korkmdm sdce titreme vardı bnde o birz soğuktu snrm yatırdkları yer ya da bi an stres yapmş olblrm ama korkmyrdm.. Bn kan, kesenn paylayşnı gördm ama kan fkn gördgm zmn kafmı çeviriyordm.. Ama en güzel yani bebeğimin çıkış anını gördm onn ilk ağlamalarnı duydm 🥰🥰 bnde ağlamaya bşlmştm kızım ağlrkn 😊 eğer korkmuyorsanız kendnzden eminseniz spinl önrrm 2nci bebeğm olrsa onda da öle dşnyrm tam bayılmk istmm 🙂