busrasilra14 Ben genel anestezi ile sezareyn oldum. Şunu bil genel olursan, uyandığında bütün ağrı acı yanma ile uyanacaksın. Her şey zirvede hissediliyor. Ağrı kesici yapana dek ağrı kesici yapınca hafifliyor. Ama.sedye sarsılsa canımdan can gitmişti.
Yine de spinalden daha çok korkuyorum. İkinci olsa yine genel olurum. Ama bu sefer uyanmadan ağrı kesici yapılmasını isterdim. Çünkü çok hissediliyor. Yani yaşadığında anlayacaksın. Spinalde hala uyuşuk olduğun için üzerine de ağrı kesici yapılınca hissetmiyorsun bu kadar ağrı. Uyandığımda ameliyathanedeydim. Kendine gelmeden odana yitmiyorsun bebek de gitmiyor. Ve ben uysndığım saniyeden itibaren her şeyi hatırlıyorum.bilinçliydim. puslu görüyordum sadece ilk dakikalar sonra o da geçti