Bende cok spinal.istiyordum malesef migrenimden dolayi genel olmak zorunda kaldim amleiyathane benim icin korkutucu biyer degildi sadece biraz soguk olmasi disinda endiselenicek.bi durum degil zaten doktora guveniyorsaniz endiseleriniz kayboluyor , orda bile narkozcu demisti spinal.olsaydin keske daha rahat diye ama.malesef ,genelde iyi.kotu tarafi yok sadece uyanir uyanmaz dikis acisi hissetmek zor onun harici tavsiye ederim