busrasilra14 iki sezaryen doğum yaptım. İlki genel idi, herhangi bir sorun yaşamadım. Ameliyathanede bi kenara almışlar beni işleri bitmiş öyle uyandırdılar 😀 benden önce maaile görmüş tabi oğlumu. İkinci doğumda spinal anestezi oldum. Ameliyathanede beni geren hiç bir davranış ya da görüntüye rastlamadım. Başımda anestezi doktoru ve asistanı benimle sürekli konuştular ama ben çok gerilmiştim. Ya beni kesitklerini hissedersem diye, kalp atışlarım değişti, nefes almam değişti. İçinden çıkardıklarında kuzuyu lımbır lımbır onu hissediyosun ama ilk ağlama sesi paha biçilemez 😍 belden aşağısını hissetmediğim için kendimi felçli gibi hissedip bide ona ağlamıştım 🙈 ikisini de tattım, ikincisinde töbe bi daha bu işe kalkışmam dedim ama ooohh ilk ben gördüm yaa 🥰😍