busrasilra14 Ben genel anestezi oldum çünkü acil doğuma alınmıştım ve çok tedirgindim uyumak istedim. Pişman değilim sadece kendime gelirken müthiş bi ağrı vardı dikiş yerlerimde çok canım yanmıştı ve biraz geç kendime gelmiştim. Bebeğimin odaya gelişini vs hiç göremedim tek dezavantajı bu oldu benim için. Şimdi ikinciye hamileyim 26 haftalık bunda spinal istiyorum bende cesaret edebilirsem inşallah, o anları kaçırmamak ve bebeğimin doğumuna şahit olmak için. Sizede hayırlı ve sağlıklı doğumlar dilerim🌸🙏🏻