Lütfen lütfeennn belden olun:) inanılmaz bir duydu , ilk sesi ilk kokusu ya anlatamam görmeniz lazım:)
viikkk diye bir ses ardından getirip yanınıza koynunuza koyuyorlar zevkten ölecek gibi oluyor insan 2 ay oldum doğum yapalı her an aklımda inanın hiç kendinizi bu histen mahrum etmeyin. Bu kadar insan nasıl dogruuuor diye düşünün kiii zaten heyecanlandıpınız anda sakinleştirici yapıyorlar . Bebeğim geldiğinde çok heyecan yaptım 3 defa yaptılar sakinleştirici salak gibi yapmıyor sizi ama çok iyi geliyo. Çok konforlu bir doğumdu gerçekten.