SertapHilal Berfinalya Emzirme yardımı yada doğum yardımı başvuru sonucu yazınca çıkıyo. Çıkmazsa bildirim gelmesini bekleyin yatınca bildirilir
AyselSedarEslem esmamkrem sağol kuzum Allah razı olsun ben 32 haftada rapor aldım bakalım inşallah oda yatar
Vedatasilinannesi mertalibrother Anadolu yakasında oturuyorum ben Kartal sosyal hizmetleri arayıp yaptım
AyselSedarEslem Vedatasilinannesi Gaziantep canım sen nereyi arayıp bildirdin bende deneyeyim bir belki burada da geçerlidir
Vedatasilinannesi AyselSedarEslem ben sosyal hizmetlere gittim pandemiden dolayı telefonla işlem aldıklarını söyledi sizde bulunduğunuz ilim sosyal hizmetlerini Bi arayın sorun
Neslimmmmm SertapHilal aa süt parası bize yatmadı otomatik başvuruda yapmadım nasıl oluyor.bi tek doğum parası aldım ona başvurup 300 tl
SertapHilal Neslimmmmm Bize otomatik olarak yattı bişey yapmadık 🤷🏻♀️ Bildirim gelmişti e devletten öyle haberimiz oldu
Yigit_pasam AyselSedarEslem eşim doğum yaptığım gün SGK ve sosyal hizmetlere başvurmuştu.emzirme ödeneği çabuk yattı ama 300 TL hala yatmadı.2 aylık bebeğim bu arada
Kbrackn EMiRAY2020 rapor yazin 4a 4b isgoremezlik linkine tiklayin orda odemeler kismi ve raporlar kismi var odemeler de gorunuyosa yatmisdie gorunmuyosa yatmamisdir onay gerekiyo cunku hastanenin giris yapmasi gerekiyo dogum oncesi ve dogum snrasi raporpar icinde muhasebeyi aramaniz gerekiyo
Baharayazela Süt parası emekli sandiği olanlara yatmiyor kizlar sadece sskli olanlara yatıyomş eşim sormuştu bende ekimde dogım yaptim 3 once cektim dogumdan 45 gğn sonra yatıyomş