Doğum yardımı belediyeden basvuru yapiliyo 300 tl 2 ay icinde fln yatiyo dogum parasi ve emzirme icin hastane giris yapiyo sonra siz muhasebecinizi arayip dogum oncesi raporunuzu onaylatiyosunuz onaylanip onaylanmadigini e devlet uzerinden kontrol edebilirsiniz rapor yaziyosunuz 4a 4b isgoremezlik secenegine tikliyosunuz 2 bolum cikar odemeler ve raporlar diye emzirme 202 tl dogum sonrasi raporunuz icinde raporunuzun bittigi gun arayip onuda onaylatiyosunuz bikacgun içinde yatiyo bana 2 kisimda yatti bi dogum oncesi bi dogum snrasi eger siz mubasebecinize aylik yatirin diye talepde bulunmadysanz once dogum oncesi raporunuz icin arayip onay istiyosunuz