AyselSedarEslem Merhaba kızlar süt parası ve doğum yardımı her ikisi içinde biryere başvurmak mı gerekiyor bana yatmadı hala 15 günlük olduk Bu arada çalışanım ben o ayrı süt ve doğum yardımı ayrıymış öylemi ben buradaki postları okudum ama birşey anlamadım
Zeynepnazinannesi AyselSedarEslem Evet canım süt parası için ssk başvuru yapmıştı eşim doğum parası için adliyeye gitmişti zateb bebek 47 50 günlükken felan yatıyor
Sum87 AyselSedarEslem 300 tl lik yardım hemen yatmıyor e devletten bir kontrol edin basvurunuz gözüküyor mu diye
Meriwa AyselSedarEslem sosyal hizmetlerden doğum parası alıyorsunuz çalışana veriyormu bilmiyorum 300 lira ona bebeğin kimliğiyle gitmeniz lazım hastaneden çıkarken de biz şehir değiştiridk geldiğimiz yerdeki sgk da kaydımız oldupu için aradık onlar onayladı 202 tl süt parası yattı cnm
esmamkrem AyselSedarEslem süt parası otomatik olarak adınıza PTT hesabına yatar e devlette emzirme ödeneği yazarsanız çıkar.. doğum parası için ise SGK ya doğum belgeniz işe başvuru yapmanız gerekiyor.. bu iki ödeneğinde çalışan veya çalışmayan her anne alıyor.. çalışan anneler birde analık ödeneği alır. Bunun içinde yine SGK’ya başvuru yapmanız gerekir çalıştığınız son üç aydaki prim üzerinden bu analık ödeneği hesaplanır bazıları taksit taksit alıyor bazıları ise doğum izniniz bittiğinde iznin bitiminde alabiliyor kamuda çalışıyor iseniz analık ödeneğine iş yerini sizin adınıza başvuru yapıyor özelde iseniz siz kendiniz başvuru yapmanız gerekir bunların hepsini e devletten süt parası emzirme ödeneği analık ödeneği şeklinde arama yaparak görebilirsiniz
SertapHilal Emzirme yardımı otomatik yatıyo başvuru yapmadan, e devletten sorgulayabilirsin. Doğum parası için başvuru gerekiyo
AyselSedarEslem SertapHilal emzirme yardımı yazıyorum ama yok çıkmıyor kuzum daha beklemem mi lazım acaba hiçbiryere başvuru yapmadım
Neslimmmmm SertapHilal aa süt parası bize yatmadı otomatik başvuruda yapmadım nasıl oluyor.bi tek doğum parası aldım ona başvurup 300 tl
bikerem Ben de calisanim 2 ay once dogum yaptim.emzirme parasina basvurulmuyor 202 tl ptt ye yatiyor. Dogum yardimi ocin sosyal hizmetlere( kaymakamligin icinde burada) dilekce ile basvurduk 55 gunde yatiyor bizim 3. Cocuk bu yuzden 600 tl yatti
Vedatasilinannesi AyselSedarEslem hangi şehir İstanbul içine Pandemiden dolayı telefonla başvuru aldılar benden 2 ay sonra yatar dediler
esmamkrem esmamkrem pardon doğum parası için aile sosyal politikalar başkanlığına başvuru yapıyorsunuz sizin adınıza eşinizde başvuru yapabilir..özetle süt parası otomatik yatar doğum parası için aile sosyal politikalar başkanlığına başvuru yapılacak analık ödeneği içinde SGK ya..
AyselSedarEslem esmamkrem sağol kuzum Allah razı olsun ben 32 haftada rapor aldım bakalım inşallah oda yatar
AyselSedarEslem Vedatasilinannesi Gaziantep canım sen nereyi arayıp bildirdin bende deneyeyim bir belki burada da geçerlidir
Vedatasilinannesi mertalibrother Anadolu yakasında oturuyorum ben Kartal sosyal hizmetleri arayıp yaptım
SertapHilal Berfinalya Emzirme yardımı yada doğum yardımı başvuru sonucu yazınca çıkıyo. Çıkmazsa bildirim gelmesini bekleyin yatınca bildirilir