ElifSakKaya Gizemm1 merhaba bende 2 ay 16 gün önce doğum yaptım 40 günlükken doktora gittiğimde doktor rahim kendini toparlanmış yumurtlamaya başlamışsın bile dedi.hemile kalmamak için dkkt et dedi.
Mervemuhammedemir Gizemm1 o ız kalıcı canım ona yapacak bısr yok benım catım dar olmasına ragmen normal dogum yaptum epey bı dıkısım oldu ıcerden ve dısardan oylr seylere takılma saglıgın yerınde olsun
EsraBlkbs Gizemm1 rahim ağzından rahim kanseri taraması için örnek alıyor malesef yapıyor ama ben hissetmedim doktorum çok nazik davrandı her zaman
Gizemm1 EsraBlkbs aşırı korkuyorum aslında çatı muayenesi sonrası bana normal doğum yapamazsın demişti doktorum o kadar kötü geçmişti 😂
Emirin_Annesi10 Gizemm1 bende brz onun korkusundan gitmiyorum zor bi doğum geçirdim ve sanırm travma kaldı bende
Emirin_Annesi10 Gizemm1 saatlerce suni sancı 3 4 kez açılmaya bakma derken öldüm öldüm dirildim valla
Irem22 Gizemm1 dış görünüm olarak değişen hiç birşey olmuyor ki yani en azından bende olmamıştı aynadan bakıyordum hatta doğumdan sonra eve geldiğim ilk zaman baktığım şaşırmıştım ee bu aynu duruyor diye 😂 zannediyorum ki orası genişledi değişti
Gizemm1 Irem22 ben doğumdan gelince bakamamıştım cesaret edip sendeki iyi cesaret valla taktir ettim 😂😂😂😂
Irem22 Gizemm1 Kız nasıl bakmim canım cıktı kızı cıkarana kadar 😂 doktor dikişte attım diyince dedim orası folloş oldu eve gidip bakmam lazım baktım hiç bir görüntü yok aynı duruyor dikişlerdr kendiliğnden düştü ama benim ilişkiye girmem 3 ayı aldı
seda84 Arkadaslar dikişi acilip sonradan kendiliğinden tutan var mi lütfen bilgisi olan yazsın lütfen🙏🙏🙏
Gizemm1 Irem22 ben 40 gün sonunda baktım hiç cesaretim yoktur 😂😂 bebek çıkarken genişler sonra o kadar büyük durmaz zaten ya ama genişliyor tabi 🤦🏻♀️ Korktuğum olaylardan birisi de o çok acı oluyor mu