Normal dogum yapalı 52 gun oldu kendiliğinden dusecek dedı ben hastaneden eve geldım dırek ayaklandım ev ısı cocuk bakımı derken fazla hareket ettım yarılma oldu kontrole gıttım o herkezde olur onemkı degıl demıstı hareketlerımde sorun yok ama arada sızlıyor