seda84 canım nasıl anlatsam bilmiyorum ama ben doğum yapınca baya dikişim vardı baya sıkıntılı seyler yaşandıktan sonra hastaneye sağlık ocagına falan giderken (aşı vsiçin )dikişlerin pat die attığını hissettim aynayla baktığımda açıldığı belliydi gayet 1 haftalık falandım belki 5 6. Hergün o dikiş yerlerine hakiki zeytinyağı sürdüm lavabodan her çıkışta. Duş aldım sürekli. Sonra 10. Gün doktora ağlaya ağlaya gittim benim dikişlerim patlyo çok canım acıyo die. Doktor muayene ettiğinde gayet iyi durumda dikişlerin ağlancak bsy yok dikişler açıla açıla iyileşecek dedi. Hele popomun ordaki dikiş parmağın ucu kdr açıktı. Hakikî zeytinyağı süre süre iyileştirdim inan. 1 ay boyunca popomun üstüne oturamadım