mom073 bende aynı şeyi yaşadım çok zor bir durum şöyle atlattık ben tamamen yattım başımın altında çok az destek bebeğimde üzerim göğüsümde + şeklinde ozaman süt tazyikli gelmedi hemde gazı rahat çıktı karna olan baskı ile tavsiye ederim 3 ay öyle emzirdim tamamen yatarak. Birde sakın makine kullanmayın tazyiği arttırır YouTube a tazyikli süt yazarsanız orada da işinize yarayacak bilgiler var. Geçmiş olsun şimdiden