mom006 mom073 ayyy aslında maşallahınız kıskanılacak gibisiniz ya, süt artırmak için meler neler yapmıştım.. sağlık olsun düzelir inşallah🌸
mom073 MotherQueen evet biberon mecbur bi iki kez verdim memeye geçince bocalıyo biraz artık alışmasını bekliycem bende 😍
Eliffmomm mom073 hayır lütfen biberona alıştırmayin sütünüzu 5 dakika kadar sağın öyle emzirin benimde öyleydi 3.ayin sonuna doğru bitiyor tazyik büyük ölçüde
Maviay mom073 Benim de ayni dediginiz gibiydi. Şuan daha küçük olduğu için ona fazla geliyor ama zamanla alışıyor. Öncesinde biraz elle sağım yapın daha sonra makas yaparak emzirmeyi deneyin.
mom073 Maviay sağım yapıyorum ama bebeğim tekrar emdiğinde yine aynı 🥴 artık alışmasını bekliyeceğim 🥰
Byn87 mom073 ben 2 haftadir cekiyorum :( cocugum ememiyor. Sagip veriyorum ama bazen yetisemiyorum.:(
Maviay mom073 Evet bebişlerin emme kuvveti, sağımdan daha iyi olduğu için öyle oluyor. Benim bebeğim de sürekli boğuluyor gibi oluyordu, ama dediğim gibi biraz daha bekleyin alışacaktır. 🤭
D-M mom073 benim de öyle. Ben çözümü yatarak emzirmede ve geriye yatar gibi yaslanarak emzirme pozisyonunda (biyolojik besleme pozisyonu) buldum. Şükür o haldeyken tıkanmıyor bebeğim. Yani meme bebekten aşağıda kalacak mutlaka bir de öyle deneyin.
mom073 D-M ya bende tam tersi yapıyorum öne eğilerek vermeye çalışıyorum 🥴 bu dediğini deneyeceğim canım çok sağol 🥰