ZMK tabiki çok olmasının da etkisi var ama bununla ilgili açıklamalarda süt kanallarından bahsediyor genelde ben o zamanlar hep öyle okumuştum, benim kızım 23 aylık hala emziriyorum Allaha şükür hiç azalma yok dediğiniz gibi biraz emzirmesem şişer beni çok rahatsız ederdi ama artık bir süre sonra o acı ve şişlik gidiyor fışkırma devam ediyor