Gmzdgs 7. Aya kadar kucağımda evde gezerek memede uyudu 7 den sonra birden gece uyanmaları 15 e kadar çıktı sürekli memeye yapıştı hiç emzik biberon kullanmadık biz ar7 ve 8 ay arası gece evin içinde gezdirmekten ayakta uyumaya başladım kanguruya koyup sabaha kadar evin içinde geziyordum sonra ayağımda sallasam daha iyi dedim 8 ve 13 ay arası önce meme sonra salla yatağa koyunca hop uyandı başa sar meme ver tekrar salla çok fenaydı cidden meme olayı tam bir felakete dönüşmüştü işin ilginç tarafı akşam artık ne memede ne de sallanarak da uyumamaya direnmeye başlamıştı sürekli meme ağzında dursun ben de kucakta durayım modundaydı eşim de gece beslenmesini kesme dedikçe bende kesemedim 13.5 aylıkken birden gündü sinirim zıpladı sallamıycam seni dedim ninni de yok memeyi emdi bekledi sallamam için ama ben sallamadım ninni de açmadım söylemedim tekrar memeye yapışmak için elinden geleni yaptı ben oyun oynadım 45 dk sonra uyudu akşam da aynı şekilde yaptım birden gece uyanmaları 2 ye düştü şok oldum sonra 16 aylıkken 1 hafta gece hiç uyanmadı I hafta karar verdim eğer uyanırsa gece artık emzirmeyecektim 1 hafta sonra uyandı ağladı önce meme istedi vermedim su verdim almadı istemedi sonra sırtını sıvazladım o gece çok uyumadı ama ağlamadı ben üç gece öyle her uyanmasında su teklif ettim sonra suyu almaya başladı şimdi uyanmıyor uyanırsa da su veriyorum sırtını sıvazlıyorum yatıyor