Gmzdgs bence ağlatarak vermeyin eğitimi bende 13.5 aylıkken verdim eğitimi ama bu şekilde değil önce emzirdim sonra yanımda yatakta yuvarlandı yatağına koyunca ağladığında geri aldım hiç ağlamasına izin vermedim ve eğitimden sonra 2 ay daha devam ettim gece emzirmesine zaten kalkması azalmıştı 16 aylıkken de gece beslenmesini kestim şu an 17.5 aylık ağlatarak verilen eğitim bana göre eğitim değil çocukla aranızdaki güvenli bağ zedelenir ve çocuk yorgunluktan uyuya kalır ben halen oğlum uyumadan odadan çıkmam önce bizim yatağım üstünde oynar yuvarlanır bazen yataktan iner çıkar odada bi tur atar geri gelir sarılır uykusu gelince ama uyuyamazsa sarılınca yatağına koyarım zaten ağlamıyor çünkü uykusu gelmiş oluyor saat en geç 9 da uyumuş oluyor ve gece artık hiç uyanmıyor sabah en erken 6:30 en geç 7:30 a kadar uyur