Yesimkuzey tabikide herkesin bakış açıcı farklıdır, kesinlikle ağlaması eğitim değil olayı bilinçli anneler olarak jenerasyon olsun her çocuk aynı değildir ama şöyle bir durum farki güzel anneler bebeklerimiz doğduğu andan itibaren bize uyumlu varlıklardır sadece sevgi ve şevkat ile büyüyorlar aslında onlara sallamayı da ninnileride bizler öğretiyoruz bu süreçte her ay rutibler değişiyor ilk 3 ay o kadar hassaslar ki sadece onları anlamak için kalpten bakmak gerek onların savunmasız ve günahsız olduğunu her zaman hatırlamak 🎗 oğlum 13 aylık 12 aylıkken eğitim verdim eğitim demeyelim de uyku düzenimi zi oluşturduk doğduğu andan beri zaten kendi yatağında uyuttum o yüzden zorlanmadık ilk gün adapte olduk tek sıkıntımız memede uyuya kalıp her saat her dk meme için uyanıyordu bu eğitimi şundan sebep aldım memeniççyi alışkanlık haline getirmişti nasıl farkında olmadan bu alışkanlığı ona öprettiysem tek amacım unutturmak ve kendi de uyuya kalabileceğini öğretmek elbette evlatlarımızı ağlatmak değil onlar şuanda tek ifade edebildşkleri yöntem ağlamak.
Bu zamana kadar memede uyuturyordun şimdi neden bunu deniyoruz böyle yapıyorsun demenin başlıca bir haykırışı tabikide ağlamaları tepki göstermeleri normal hiç bir bebek sessizce usulca bu süreçleri kabul etmez bu alışkanlığı kazandırmanın en iyi ve en sağlıklı ayı 5. Ay ve 18. Aydır ama anneler bazen bu yolun bu sürecin güzel ilerlemesini için kendi düzenizde sabırla en doğru olanı yapmak gerek ilk gün çok ağladı olum ama bu durum onunla aramdaki bağı zedelediğini düşünmüyorum aksine daha kaliteli her gün fazlasıyla oyunlar oynayıp şarkılar dinleyip kitaplar okuyoruz sıcak çaylar sıcak kahveler içiyorum gün içinde 1 saat uyuyorum işin gücün en önemli olanları yapıyorum ev işi nankör işi oğlum şuan kendi uyuyor ve eşim ben çok mutluyuz.
Hakkınızı helal edin biraz uzun oldu.
Sadece olaya biraz geniş bakmanızı isterim.
Onlara her şeyi biz öğretiyoruz bol bellek onlar doldurması size ait o yüzden sabırlı olun araştırın yılmayın günün 24 saati ağlıyor herşeye çünkü o büyüyor ağlaması altına işemesi yemek yemesi gibi normal bir durum bence uyku rutini kazandırırken ağlamasına karşı olan annelerim için söylüyorum ağlaması için asla endişelenmeyin peş etmeyin herkese mutlu huzurlu geceler dilerim