Pedagog_anne merhabalar, ben de şu an uyku eğitimi veriyorum, bebeğim 5 aylık ve ilk günden beri kucakta uyuyan bir bebek, ağırlaştıkça zorlamaya başladı ve eğitime başladım. Kucakta mayışınca yatağına bırakıp pışpışlıyorum ve uyuyor, bazen tekrar al bırak yapıyorum ama hiç ağlamıyor. Bugün 15.gün ama henüz kendi uyuyamıyor, direkt kucakta mayıştırmadan yatağa bıraksam daha mı etkili olur acaba