Anneciikk
Ben de epiduralli doğum yaptım, gayet kolaydı güzel bir doğumdu. Tavsiye ederim çok zor bir doğum yaşamışsınız kendinizi sıkıntıya sokmanıza gerek yok. Doğumu işkence haline getirmemek lazım, o en mutlu anın tadını çıkarmak lazım. Şunu da söyleyim doğumdan sonra özellikle sürekli bebeğimiz kucağımızda olduğu için bel ağrısı, epiduralin yerinde inanılmaz bir ağrı olabiliyor.