Anneciikk merhabalar ben 9 gğn önce doğum yaptım. İlk doğumumdu epidurallı normal dogum oldu. Sancılarımla gittim ve bana sancım olmasına ragmen suni sancı verdiler ve bır sure sonra onu hıssetmeye basladım. Epidural yapmak ıstedıler ama ben sancıyı cektım baya yaptırmadım. Sırf scılmam artsın dıye. 6 cnm den sonra epıdural yaoıldı ve sancıları hıc hıssetmedım. 10 cnm olunca doguma aldılar. Ona ragmen kestıler dıkıs atıldı. İlk dogumlarda dıkıs atıluyormus ne olursa olsun. Ama hıcbısey hıssetmedım. Karnımada bastırdılar yıne hıssetmedım. Dogum sonrası sadece bas donmesı ve mıde bulantısı oluyor ama oda gecıyor bır sure sonra. Epıduralden kaynaklı bel agrısı veya pöç ağrısı oluyor oda en fazla dort bes gune gecıyor. Tavsıye ederım.