Lalin bana epidurali yaptılar anında doğum haneye gidiyorsun dedi anestezi doktoru, direkt çatala aldılar ve doğumum başladı, ben sancıları aynı şekilde hissettiğimi anestezi doktoruna da söyledim o da hissetmiyorsun diye ısrar etti hissediyorum diye çığlıklar atınca sancı geldikçe anladı tutmadığını ve açıklığımın ilerlediğini beni o yüzden direkt doğuma yolladı, yoksa millet epidural alıp anında doğuma gitmiyor. Benim açıklığım fazlaydı epidural yaptıklarında doktor da tahmin edip doğuma yolladı, epidural ikinci dozu yapıyorlar zaten sende takılı oluyor o ince boru. Fakat benim kendi doğum doktorum çok geç kaldı beni çatalda bekletti o gelmeden doğurtmadılar bebeğin başını elleriyle tutuyordu ebe o kadar düşün yani. Dikişe geçtiklerinde ilk dikiş için iğneyi soktuğunda tekrar başladım bu nasıl bir acı hissediyorum dedim , doktorda epidural ikinci dozunu verdik sana psikolojik olarak etkileniyorsun hissetmiyorsun dedi. Dikti kabus gibiydi. İkimci doğum acısı gibiydi. Sonra dikiş bitti anestezi hemşiresi geldi ikinci dozu açtı. Başladım ağlamaya. Doktor geç geldiği için iletişimi yoktu ikinci dozu verdiklerini düşündü öyle dikti