Unknown bizde aynı bezi kullanıyoruz bizde zaman zaman yaşıyoruz aynı problemi. Hatta bundan 1,5 ay önce dolan kısmı tamamen koyu turuncu gibi olmuştu hemen doktora bezin o halini attım mutlaka gelin gözden kaçan bi durum olmasın dedi. Apar topar gittik kan tahlili istedi, ultrason istedi, idrar istedi idrar torbasını takıncada çocuklar piskolojik olarak yapamıyormuş 3 saat falan bekledik ama hepsi temiz çıktı çok şükür. Doktorumuz geriye tek bi cevap kalıyor o da yeni teknoloji bezler idrardaki kristalleri süzüp içerisindeki maddelerle tepkimeye girmesi yüzünden oluyor dedi. Birde kitlesel renk yoğunluğu varsada sünnet derisinden kaynaklı olduğunu söyledi. Hala aynı bezi kullanıyoruz zaman zaman yine renk değişimi oluyor bazen geçiyor. Aksi bi durum olsaydı çıkardı tetkilerde ben de takılmıyorum artık. Sizin de inşaallah sonuçlarınız temiz çıkar. 🤲🏻
Çok uzun oldu kusura bakmayın başımdan geçeni atlamadan aktarmak istedim