Merhabalar.
Dün akşam oğlumun bezini değiştirmek için açarken bezde kırmızıya kaçan bir pembelik gördüm. İdrar dolan kısım tamamen o şekildeydi. Aklım başımdan gitti bir şey oldu sandım. Açtım farklı bir durum yok. Bir önceki gün doktordaydık tahlil falan yapılmıştı. B12 eksikliği için iğne oldu sadece. Enfeksiyon vs olsa bilirdik. 🤷🏻♀️
Neyse farklı bez bağladım. O bezi takip ettim, olması gerektiği gibiydi kırmızılık vs yoktu. Tekrar Premium Care bağladım yine aynısı gibi oldu.
Tabi internete göz gezdirdim. Şikayetvar ‘ da bu konuyla ilgili resimli şikayetler gördüm. Aynı bizimki gibi.
Doktora sorduk cevap bekliyoruz. Tahlil gerekirse götüreceğim tekrar. 😔
Prima’yı da arayacağım. Onlardan kaynaklıysa hiç bir annenin bunu yaşamaması lazım. Gerçekten çok kötü bir andı. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü. 😔
Yaşayan oldu mu böyle bir durum ? 4 numara kullanıyoruz.
Yetersiz beslenme diyen olursa değil bebeğim doyuyor, gelişimi iyi.